Blogg

En informativ illustration

Hur du utnyttjar fördelarna med kvalitativa undersökningar

Kvalitativa undersökningar involverar förstahandsiakttagelser genom intervjuer och fokusgrupper. Genom metoder som telefonintervjuer kan företag få en djupare förståelse för sina kunder.

En informativ illustration

Varför du bör mäta kund och medarbetare samtidigt

Hur påverkar kundnöjdhet och medarbetarengagemang varandra, och på vilket sätt kan företag dra nytta av att mäta dessa samtidigt?

En informativ illustration

Hur säkerställer vi att en undersökning verkligen gör nytta?

Känner du dig säker på hur din marknad ser ut, vad dina kunder tycker eller hur motiverade dina medarbetare är? Om inte, vet du då hur du ska ta reda på detta?

En informativ illustration

Hitta potentialen i dina kundundersökningar

Hur hittar du den rätta vägen till ökad försäljning och kundlojalitet med hjälp av kundundersökningar?

Illustration av kundbortfall

Vad är churn? Allt du behöver veta om kundbortfall

Kundbortfall, även känt som "churn", är en realitet som påverkar alla företag i någon utsträckning vid något tillfälle.

Illustration av Net Promoter Score NPS

Så funkar Net Promoter Score NPS

NPS (Net Promoter Score) mäter lojaliteten på ett företags kunder och räknas ut genom att dra av procenten kritiker från procenten ambassadörer.

Kontakta oss